بهترین پارکت لمینت آشپزخانه

استفاده از پارکت لمینت در آشپزخانه! رویای یک آشپزخانه زیبا با پارکت لمینت کرونوپل.

‏انتخاب پارکت مناسب برای آشپزخانه می تواند نیاز به  دقت و راهنمایی ویژه دارد، زیرا فاکتورهای زیادی باید در نظر گرفته شود.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در انتخاب یک پارکت لمینت مناسب برای آشپزخانه کمک می کند:

1. دوام: آشپزخانه یک منطقه پر رفت و آمد است که مستعد ریختن، لکه و خط و خش است. بنابراین، مهم است که کفپوشی را انتخاب کنید که بادوام باشد، و در برابر سایش روزانه مقاومت کند. به دنبال پارکتی  با درجه AC بالا (رده بندی کلاس سایش) باشید، که نشان دهنده سطح دوام و مقاومت در برابر سایش است.

2. مقاومت در برابر آب: آشپزخانه همچنین یک منطقه مرطوب است، بنابراین مهم است که محصولی را انتخاب کنید که در برابر آب مقاوم باشد. به دنبال پارکت های لمینت با درجه مقاومت بالا در برابر آب باشید، که نشان دهنده سطح محافظت در برابر آسیب آب است.(پارکت لمینت ضد آب)

3. سَبک: این نوع از کفپوش ها در انواع سبک ها، رنگ ها و طرح ها تولید می شوند. سبکی را انتخاب کنید که مکمل دکوراسیون آشپزخانه و سلیقه شخصی شما باشد.

4. نگهداری: پارکت ها به راحتی نگهداری می شوند، اما برخی از آنها به نگهداری بیشتری نسبت به بقیه نیاز دارند. کالایی را انتخاب کنید که تمیز کردن و نگهداری آن آسان باشد، مخصوصاً در آشپزخانه که ریختن  لکه در آن شایع است.

5. نصب: این نوع از کفپوش های لمینت به راحتی نصب می شوند، اما برخی از آنها به تخصص بیشتری نسبت به بقیه نیاز دارند. لمینتی را انتخاب کنید که، نصب آن آسان باشد، یا برای اطمینان از نصب صحیح از یک نصاب حرفه ای کمک بگیرید.

6. بودجه: لمینت ها قیمت های متفاوتی دارند، لذا محصولی را که دارای مزایای فوق بوده و مناسب استفاده در آشپزخانه باشد، دارای قیمت بالاتری خواهد بود.

‏به طور خلاصه، هنگام انتخاب یک پارکت لمینت مناسب برای آشپزخانه، عواملی مانند دوام، مقاومت در برابر آب، سبک، نگهداری، نصب و بودجه را در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن این عوامل می توانید پارکت لمینتی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند و جلوه آشپزخانه شما را بیشتر کند.

داشتن یک آشپزخانه رویایی حق شماست.

آیا لمینت را می توان در آشپزخانه نیز نصب کرد ؟

برخی ها ادعا می کنند که پارکت لمینت را نمی توان در آشپزخانه نصب کرد.!؟ زیرا وجود رطوبت در آشپزخانه یک امر انکار ناپذیر است. ولی این امر ممکن است.

بسیاری معتقدند که این امر می تواند تا حدی میزان رطوبت موجود آشپزخانه را کنترل کند.

حقیقت چیست ؟

رطوبت آب دشمن پارکت لمینت است، تا حد زیادی باید از رسیدن رطوبت آب به هسته اصلی لمینت HDF جلوگیری شود. سطح رویی لمینت از لایه نازکی از هسته فیبرکربن تشکیل شده است.

  • تعمیر و نگهداری پارکت لمینت: هنگامی که قسمتی از پارکت لمینت آسیب می بیند، تنها راه مناسب جایگزین کردن آن قسمت آسیب دیده است. چون به راحتی این کار قابل انجام است زیرا لمینت به کف نمی چسبد و شناور است.

پس تا زمانی که، به رطوبت بعنوان نگرانی اصلی توجه کنید، می توانید، کفپوش لمینت را در آشپزخانه خود نصب کنید.

برای انتخاب کفپوش آشپزخانه باید دقت بیشتری کنید. چون کفپوشی باید انتخاب کنید که علاوه بر اینکه با دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد در برابر آب نیز مقاوم باشد.

پیشنهاد گروه تجارتی اندیکا استفاده از لمینت کرونوپل درآشپزخانه است.

پارکت لمینت ها به علت دارا بودن رویه مقاوم می تواند انتخاب مناسبی باشد، علاوه براینکه میتوانید هر روز آن را به آسانی نظافت نمایید.

اما به این نکته باید توجه داشته باشید که نگهداری پارکت لمینت مطابق دستورات تولید کننده انجام شود.

پس اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید آشپزخانه زیبا و گرمی داشته باشید و در آشپزخانه زیاد شست و شو انجام نمی دهید، از پارکت لمینت کرونوپل استفاده کنید. و آرزوی داشتن یک آشپزخانه رویایی را برای خود بر آورده نمایید .

نصب پارکت لمینت در آشپزخانه